Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je ook games runnen die niet voldoen aan het minimum?

Ik wou world of tanks spelen op mij laptop maar ik voldoe alleen met mijn videokaart niet aan het versie ofzo (zie screenshot) maar ik heb genoeg geheugen goede shaderversie

Toegevoegd na 8 minuten:
Genoeg geheugen bedoel ik videokaartgeheugen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
849
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
World of tanks is gratis, installeren en testen dus :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Met games is juist de videokaart belangrijker dan het RAM-geheugen. Je kan het proberen, zal wel schokkerig er uitzien, maar ik zou het NIET kopen (de game dan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan alles gewoon installeren. Windows blokkeert het niet ofzo. Maar wat voor grafische kaart heb je precies? Het geheugen lijkt op een gedeelde hoeveelheid en zegt dus niet veel. De core van de GPU moet vooral krachtig genoeg zijn.

Op basis van de info op het screenshot zou ik zeggen dat je een vrij oude PC hebt. Die interne grafische oplossingen van destijds waren niet bepaald om over naar huis te schrijven als het om gamen gaat.

Eigenlijk is de huidige ivyBrdige Intel GPU de eerste waarmee je een beetje kan gamen (afgezien van de APU's van AMD die dat sinds twee jaar kunnen, maar dat is niet echt een vergelijking). Ik ben bang dat het dus een kansloze missie is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verveelde me dood op mijn laptop dus daarom heb ik dit vraag gesteld :D en inderdaad de laptop is best oud. van 2008 of 2009 :D
Je kan het wel spelen , maar hierdoor zou de game traag kunnen zijn , dit heb ik eerder ook gehad , het beste is om een nieuwe (betere) videokaart te kopen die voldoet aan de eisen van de game , meestal zijn de videokaarten niet zo duur !
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding