Waarom werkt mijn minecraft server niet meer?

Ik heb mijn server geportforward en al
Maar hij werkte eerst wel en nu niet meer
Vrienden van me hebben dit probleem ook

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

Je moet je ip leeg laten in server proporties heb ik zo vaak dan doet hij het meestal wel anders moet je inloggen op je router en dan moet je 25565 veranderen naar 25566 zoek maar op YouTube zijn genoeg filmpjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan liggen aan het feit dat je de verkeerde poort heb geforward of dat je de poort op de verkeerde manier hebt geforward. Kijk op www.portforwarden.nl voor meer info.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is net een minecraft update geweest, dus je moet je server ook updaten. Anders doet hij het inderdaad niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je server goed aan, hebben je vrienden goede poort?
zo niet moet je daar naar kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke keer als je je pc opnieuw opstart bind hij aan een nieuw ip-adres. Dus je moet elke keer op nieuw forwarden..