kun je de hunger games naspelen op de xbox (minecraft)?

ik heb op Youtube een filmpje gezien dat er mensen meedoen aan de hunger games. op minecraft. maar ik zou graag willen weten of dat ook op de xbox kan en/of iemand dan een goede seed voor mij heeft die mij daarmee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit is de Hungergames ip adress site. Ik gebruik dit vaak op de pc maar weet niet of het ook op de Xbox werkt. http://www.minecraftsurvivalgames.com/servers/
Veel geluk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn zonen hebben dat filmpje ook gezien en hebben het zelf nagebouwd en spelen dat met hun vrienden. Een seed verder heb ik niet voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel mensen doe mee aan een hunger games serer als je wil meespelen moetje op multiplayer kliken en dat een adres toevoegen geen direct link .
Maar als je het wil doen moet je via je xbox internet kunnen berijken en een betaalt account hebben

Ik hoop dat je hier wat aan heb, groetjes Alain