Welke game is is zwaarder voor je video card? GTA IV of BF3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Battlefield 3, dat komt door de frostbite2 engine. Zoek maar op 'battlefield 3 system requirements'. Doe dat ook voor gta 4 en je zult zien dat battlefield 3 een betere videokaart nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Battlefield 3 vereist een betere PC dan GTA 4, als je battlefield 3 op ultra speelt zul je op GTA 4 ook geen enkel probleem hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoeft niet per se. Battlefield 3 vergt meer van je videokaart. Maar gta 4 meer van je processor.

Andere antwoorden (2)

Als je gta iv doet op ultra, Dan wint gta iv

Als je normale settings doet. dan wint bf3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf wat er in je PC zit :) Battlefield 3 vergt meer van je videokaart en gta meer van je processor.
als je heel veel mods in je gta zet is gta zwaarder. je kan verschillende mods downloaden dat alles veel realistischer word zoals schade en benzine. de mods die het grafisch beter maken, maken het dus ook zwaarder voor je computer.
Conclusie:
met veel mods GTA
zonder mods BF3