iemand een tip hoe je zonder bijbetalen verder komt met leven 117 van candy crush?

ik wil eigenlijk alleen betalen voor een nieuwe fase en niet om een spel uit te krijgen. maar dit level kom ik niet doorheen....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorgen dat je ook aangemeld ben via Facebook! Zo kan je je vrienden om levens vragen en ook kunnen ze helpen om een episode verder te komen! Succes! Zo ben ik al bij level 157 ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vergat ik even te melden. ik wil er ook niet mee op FB!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Candy Crush is een Facebookspel.
Je krijgt extra levens en extra zetten door vrienden in te schakelen. Wil je dat niet, dan staan hier nog wel wat tips en cheats.
http://www.candycrush.nl/
Ritsuka
11 jaar geleden
2de account maken, puur voor onzinspelletjes. Heb ik ook, kan ik lekker daa spammen zonder mn echte vrienden lastig te vallen

Het beste antwoord

Makkelijkste manier is om even een walkthrough te lezen of te bekijken. Heb zelf deze via Google gevonden: http://candycrushsagacheats.nl/candy-crush-saga-walkthrough/

Allemaal op een rij. Als ik niet verder kom check ik altijd ff. Wel zelf proberen natuurlijk, anders is de lol er snel vanaf! ;)