Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe praat je via : call of duty black ops 2 ?

ik wil graag met me vrienden praten met een headset op call of duty black ops 2 , hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je op de playstation of de xbox speelt moet je daar microfoon/koptelefoon voor aanschaffen als je speelt op een pc/laptop en er zit geen ingebouwde microfoon in je laptopscherm of in je pc moet je een microfoon aanschaffen en als je op de pc zit en de z ingedrukt houd kun je praten. Als je op de console een headphone instelt moet je dat in het menu doen en dat staat ook uitgelegd in de boekjes die je erbij krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op de ps3 zit en je hebt een wirerless headset moet je naar je startscherm en dan naar instellingen > dandapparatuurinstellingen > bluetooth apparaten beheren. Als je een kabel headset hebt dan moet je dat aansluiten zoals in het boekje. En dan zou het in black ops 2 gewoon moeten werken. Zonder dat je in het spel een instelling moet hebben( bij mij dan) .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor PC lijkt mij Skype of Teamspeak meer geschikt. Op de PS3 heb je inderdaad een headset nodig. Je moet dan bij elkaar in de 'party' zitten. Zo was het tenminste bij de vorige Call of Duty's. Verder geen ervaring mee, omdat ik de game alleen op de PC speel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding