Ik wil op minecraft filmen maar ik weet niet hoe het moet? kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd met hypercam

Antwoorden (7)

Dit moet je met een extra opname programma doen, zoals hypercam of betaalde programmas zoals fraps of camtasia.
Jaspro101
11 jaar geleden
AVI moviescreen Capture
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou op internet moeten zoeken voor een screenrecordet en dan moet je de fijnste kijzen. En als je een mac hebt moet je dat wel achter je zoekopdracht typen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik ga kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel zo, maar op mijn mac die niet de eerste de beste is lagte het alsnog.
Een goed programma is fraps alleen is dat betaald je kan het gratis downloaden bij de site: kuiken.co dat is een pirateby kijk ff een turorial hoe je dingen moet downloaden en je hebt het!

Ps.laat ff weten of het gelukt is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download een screen recorder, je hebt gratis en betaald. Hiermee kun je alles filmen wat je doet.Ik heb een voorkeur voor Fraps :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke ik ga kijken bedankt!
Ik zelf zou HyperCam gebruiken die is het makkelijkst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb je een screenrecorder voor nodig.
Wel heb je hiervoor ook een goede PC nodig, want een screen recorder gebruikt veel dus als je niet te veel stutter lag wil hebben let daar ook mee op.
En pro tip: als je het voor YouTube gebruikt, gebruik dan geen cracked zooi als je er ooi geld mee wil verdienen. Koop dan een goeie of een gelimiteerde gratis.

P.s. als je MC films gaat maken =3 stuur je YouTube acc

Gr.
Deadrag3

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: zet er bij wat je operating system is ( mac, Windows, linux)