Ik kom niet op een bepaalde site, Hoe komt dat ? En hoe kan ik dat oplossen?

Ik zit met een klein probleempje, Ik speel dagelijks : www.hotelhappy.8s.nl/home.php
Bij google kun je de site niet vinden, dus typ ik hem boven in de balk^^ Maar nogmaals ik zit met een problem, Als ik die site intyp blijft hij maar laden, maar de site komt maar niet... Wat het probleem is weet ik niet, Duss , Wie kan mij helpen? ;)
Groetjess melissa

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeert je computer opnieuw op te starten? Mischien is je internetverbinding te langzaam door de door jouw opgenoemde site. Sommige sites kunnen negatieve gevolgen hebben op je internetsnelheid, bijvoorbeeld als de site groot is of constant moet updaten door een chat. Probeer het eens uit op een andere computer of met een andere internet? (firefox, explorer, opera) succes.