kan ik mijn beats by dre voor mij xbox gebruiken?

zoja? welke adapters heb ik dan nodig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Aangezien die headsets worden aangesloten via de bekende 3.5mm headphone jack die op de meeste headphones zitten zal dit niet mogelijk zijn. Enkel de enigste optie is je Xbox op een versterker aan te sluiten. De Xbox (weet niet welke je hebt) heeft alleen aansluitingen voor HDMI (beeld en geluid) of SPDIF (infrarood geluid signaal). Hier bestaan geen 3.5mm adapters voor. Mocht je een oudere Xbox hebben met analoog beeld en geluid dan is er wel degelijk een adapter voor. Ik heb de link als bron toegevoegd.

P.s verwacht geen kwaliteit met deze optie. Het beste is een versterker of mengpaneel.