ik speel vaak online spelletjes maar ik heb heel veel last van lagg, hoe verhelp ik dit?

ik speel vaak online spelletjes op speeleiland, alleen wanneer ik met meer dan 2 mensen in een spel zit dan laggt mijn spel heeeeeeel erg en ga ik meestal gelijk dood, hoe kan ik de lagg wegkijgen of verminderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt naar www.speedtest.net/ gaan om je internetsnelheid te meten. Een gemiddelde internet snelheid heeft 20 Mbps download en 10 Mbps uploadsnelheid. Als het lager is dan dit, heb je gewoon te langzaam internet

Antwoorden (2)

Leeg je cache, dan is je probleem waarschijnlijk al verholpen, en anders ligt het aan speeleiland zelf. Mogelijk kan het ook zijn dat je veel bestanden/spellen op je laptop heb staan en die veel mb gebruiken waardoor je laptop sloom is, onnodige bestanden kan je beter wisen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en wat is cache legen?..... ik ben niet echt een genie als het gaat om computers. Ik ben de enige die steeds zo'n hoge ping heeft en problemen heeft met lagg. Dan ligt het vast aan de grafische programma's die veel mb innemen, die kan ik helaas niet verwijderen.. Weet je misschien andere 'trucjes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een nieuwe computer kopen. Als jij jouw zwaar grafische programma's niet kan verwijderen en jou computer volgens jou al redelijk leeg is, wordt het tijd voor een nieuwe computer omdat deze te weinig RAM heeft. Of het ligt aan jullie internet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn computer is van december.. dus net een paar maanden oud, ik heb deze programma's nodig voor mijn grafische opleiding. Mijn laptop heeft 8gb werkgeheugen als ik het goed heb.. Als het aan mijn internet ligt, hoe kan ik dit dan verbeteren?
Wat hierboven staat kan misschien werken maar het kan ook zijn dat je laptop/computer oud is of weinig werkgeheugen heeft. als die weinig werkgeheugen heeft dan kan je er bijna niks aan doen. ja je kan een nieuwe laptop kopen met hogere werkgeheugen