hoe kan je sims 3 uitbreidingspakketten spelen zonder cd?

Ik heb een paar weken terug de sims 3 gekocht, maar ik wil nu uitbreidingspaketten erbij, kan dat ook via de download?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon de uitbreidingspakketten op disk kopen en die dan op de gedownloade game installeren. Ik weet alleen niet of dit een probleem voor je is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik wil niet continu uitbreidingspaketten kopen, als ik weet dat ze ook te downloaden zijn, Maar mijn vraag is of het kan dat ik die downloads kan spelen als ik alleen de basis cd heb van de sims 3. . Want dan kan ik ze gewoon kan downloaden en spelen.