Hoe zorg je dat op je zelfgemaakte game copyright zit?

Stel je voor, ik heb een game gemaakt in mijn eentje en ben van plan om hem uit te geven.
Ik hoor niet bij een team of een bedrijf, hoe zorg ik ervoor dat er copyright op de naam van mijn game en op de game zelf komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Hoef je niets speciaals voor te doen. Als je duidelijk op het scherm of nog beter in de voorwaarden waarmee de gebruiker moet instemmen vermeldt dat het copyright bij jou berust, dan heb je dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt automatisch auteursrechten op dingen die jij maak, zolang het origineel is.
Voor meer informatie kan ik je naar het bijgevoegde bron verwijzen