Hoe download je de app 'You vs Cat' ?

Ik heb een krantenartikel gelezen dat er een app is genaamd 'You vs Cat'. Vervolgend wil ik op friskies.com het spel downloaden maar dit ging niet. Ik wordt doorverwezen naar de apple store waar die daarna een foutmelding geeft. Weet iemand een andere manier om de app te downloaden? Hij lijkt mij heel leuk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Powergen
12 jaar geleden
Wat voor iDevice gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet weten, hoe kan ik hier achter komen?
Ik krijg deze foutmelding: 'Uw aanvraag kan niet worden voltooid'
Powergen
12 jaar geleden
Heb je een iPhone, iPod, iPad? En graag met de versie nummer erachter (te vinden bij instellingen..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een iPad versie 5.1 (9B176)
Powergen
12 jaar geleden
iPad 1 2 of 3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPad 2 ;)
Powergen
12 jaar geleden
hmm hij moet het doen.. download hem eens gewoon normaal in de app store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar staan hij niet in. Je kan hem alleen via die site downloaden wat ik weet. Wel vreemd maar goed. Toch bedankt!

Antwoorden (1)

het is ook te spelen op spelletjessites zoals spele.nl en speeleiland enz. maar je kunt hem ook downloaden in de appstore maar dat kan alleen met apple apparatuur