Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen bij "unknown error" bij de sims3?

Ik heb eergisteren de sims 3 gekocht en gisteren geinstalleerd. Wanneer ik het spel wil opstarten krijg ik een pop-up met daarin "unknown error". Ik heb een macbook pro retina, dus daar zou hij hem op moeten draaien. Installatie ging ook gewoon goed. Maar hij opent niks, zelfs de launcher niet.

Iemand hier die weet wat ik kan doen en wat het probleem is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
964

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de launcher geeft vaak problemen, wat je even kan doen is alles er weer af halen en op nieuw installeren. Zorg er ook voor dat alle updates van je computer geladen zijn.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
opnieuw geinstalleerd, maar zelfde foutmelding. kom nergens in..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouja, na 2 keer opnieuw installeren werkt hij eindelijk! Erg vreemd.. Maar bedankt =)

Andere antwoorden (1)

opnieuw installeren, en even kijken op www.canyourunit.com daar kan je zien of je pc the sims 3 aan kan, en heb je wel de mac versie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik heb de mac versie. en hij kan hem draaien... alleen doet hij het niet en blijft hij na opnieuw installeren weer deze error geven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding