kan je in minecraft ook items toevoegen als iemand anders de multiplayer server heeft?

ik word de heletijd gekild in de server omdat ze met zn allen op mij gaan en dan ben ik aalles weer kwijt. nu bedacht ik me of ik geen spullen zoals diamant erin kan toevoegen als iemand anders de server beheerst

zou dit mogelijk zijn?
p.s. zou iemand mij dan hier een link van kunnen geven?

vriendelijkegroet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

nee of de administrateur (de host van de server meestal) moet je rechten daartoe geven anders zou iemand zomaar een virus kunnen toevoegen.

en wil je zoiets echt dan zou je moeten hacken en 'k zou dat liefst niet willen aanraden