Hoe kan ik multiplayer spelen, op minecraft pe 0.6.1?

Ik kon bij de vorige versie altijd via wifi multiplayer spelen,
Nu kan dit niet meer?
Of moet ik hem nu anders in stellen?

DIT GAAT DUS OVER MINCRAFT PE!
Niet de computer versie!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Dit kan nog steeds met Minecraft PE 0.6.1.
Sterker nog, de enige mogelijkheid om online te gaan is via Wi-Fi.
Een andere manier is er nog niet (maar werd wel naar gehint).

Kijk goed naar of je server (wereld) bij opties wel op "visible" staat.
Als hij namelijk "invisible" is dan kun je deze op een ander apparaat niet zien.

Daarnaast is het alleen mogelijk om op een lokaal Wi-Fi netwerk multiplayer te doen.
Als je naar "join game" gaat dan ziet hij alleen de werelden die op "visible" staan en met je eigen thuisnetwerk is verbonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het juist, dit heb ik allemaal gedaan maar hij doet het niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval is er geen oplossing voor. Als je al hebt geprobeerd om het opnieuw te installeren dan is het een bug.