Zijn der ook cheats voor Subway surfer of voor clash of clans?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nee, dit zijn beide (semi) online spellen, en het zou dus niet eerlijk zijn om daar cheats aan toe te voegen. Om te cheaten heb je vaak een console nodig om die cheats in te voeren, dit heb ik nog nooit bij een ios/android app gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je iPod laten jailbreaken dan kan het waarschijnlijk wel dan moet je op cydia appspot toevoegen en dan dat spel zoeken en dan heb je het hehackt heb ik ook met black ops zombies en battlefield ( onlaine spel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, voor Clash of Clans wel, maar ik weet niet of er ook cheats zijn voor Subway Surfer.

Toegevoegd na 40 seconden:
Maar het kan ook zijn dat ik het fout heb....