GTA sanandreas doet heel erg raar?

Ik speel al een tijdje gta sanandreas maar bijna een maand geleden kan ik niet meer spelen er gebeurt dan dit:
ik speel 1 minuut na 1 minuut loopt het spel vast.
Kan je me plz.... helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je een krasje op je cd. Heb je geprobeerd hem schoon te maken ?

Op internet vond ik eens een tip over een cd schoonmaken met tandpasta, schijnt te werken in sommige gevallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan niet waar zijn. Met tandpasta schuur je de hele digitale laag kapot. Nóóit een cd met scherpe stoffen behandelen! Een zacht doekje met een drupje alcohol van de drogist is de beste methode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hier zelf nooit een probleem mee gehad, en ik weet niet in hoeverre ik tandpasta zelf een scherpe stof zou noemen. Het gaat er hierbij om dat de tandpasta in de scheurtjes / krasjes gaat zitten.
Misschien heb je gelijk, maar tot nu toe heeft het er voor de gevallen die ik gezien heb geen negatief effect op gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet onaardig bedoeld, maar ik vraag me af of we het wel over dezelfde methode hebben als ik je antwoord zo bekijk. Ik weet niet of je de link gelezen hebt ? Want de bedoeling is hierbij dat je met wat tandpasta (normale dus, niet met van die rare stukjes erin etc) je cd schoonmaakt, niet schoonpoetst of schuurt. Ik probeer je eigenlijk even te begrijpen want je rapporteert mijn antwoord als 'niet waardevol' terwijl het internet volstaat met postieve effecten na tandpasta.
Amadea
11 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: ik heb alleen gereageerd over jouw tip om tandpasta te gebruiken. Het als "niet waardevol rapporteren" is NIET door mij gedaan. Zoals meestal het geval is zit daar een anoniem persoon achter...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, het spijt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit heeft geholpen dank je wel.

Andere antwoorden (1)

Het spel kan ook zijn geblokkeerd omdat de audiokaart niet aanwezig is maar dan is het geluid gewoon uit, heb je je spel gedownload dan kan die door een fout in de download later in het spel vastlopen dit gebeurde bij mij in een van de laatste missies van het spel ook wel RiotMode genoemd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat kan ik dan doen.