Moet je assassin's creed 1 en 2 hebben gespeeld, om deel 3 te bergijpen?

Het spel assassins creed 3 wil ik heel graag hebben! Lijkt me een heel mooi spel. Ik weet inmiddels een beetje waar het over gaat, maar niet heel goed. Mijn vraag is of ik assassins creed 1 en 2 ook gespeeld moet hebben om 3 te begrijpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij wel veel leuker, want het gaat een beetje door alle tijden, steeds iets verder. Ik heb ze allemaal gespeeld. Dus ik raad je het wel aan. *zegt iets over illegaal op internet*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met 3 bedoel je de nieuwste? Zoja, in de nieuwste zit een ander verhaal.
Naar mijn eigen mening is het verhaal in de nieuwe Assassin's creed veel beter.
Maar daat zul je zelf wel achterkomen :P

Antwoorden (3)

Het is wel aan te raden om de andere delen ook te spelen, aangezin de hoofdlijn van het verhaal toch echt doorloopt op de vorige spellen en er vaak ook aan terugrefereert
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat hoeft echt niet elk deel heeft een eigen verhaal
Maar ze hebben wel met elkaar te maken
Mvg levi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste games leggen ze gameplay nauwkeurig uit maar het is natuurlijk wel makkelijker als je de andere delen hebt maar deze games kosten nogsteeds veel geld