hoe stel je bij mij minecraft server ranks in ?

kijk mensen ik heb een minecraft server en als ik iemand promoveer dan kan hij gelijk alles zoals iedereen bannen en kicken maar ik wil dat er meer ranks zijn maar ik weet niet hoe je het moet instellen willen jullie mij helpen alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.8K

Antwoorden (2)

Hiervoor kun je naar mijn mening het beste PermisionsEx gebruiken.

Trouwens dit is op de verkeerde plek geplaatst het moest bij games staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarvoor kun je een Permissions plugin gebruiken.
Om mensen ook een automatische PreFix te geven, zodat voor hun naam staat wat voor rank ze hebben (bv. [Admin] Henk) kun je het beste PermissionsEX gebruiken.
Die gebruik ik zelf ook en is betrouwbaar en makkelijk te configureren.

Zoek gewoon naar permissionsex op dev.bukkit.org.

Heb je trouwens wel een CraftBukkit server, of gewoon een server van minecraft.net?