mijn ps2 maakt geen contact met mijn tv?

Hallo,

Ik heb mijn ps2 met een stekertje in mijn tv gedaan 3 stekkertjes rood,geel,wit en die zitten in een omzettertje naar strackt in mijn tv maar ik krijg hem niet an de praat er gebeurt helemaal niks en als ik hem op een ander tv aansluit waar de 3 kabeltjes rechtstreeks de tv in gaan dan werkt hij wel. wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er een schakelknopje op de SCART stekker?

Antwoorden (2)

Probeer de kabeltjes rechtstreeks in de rode, gele en witte poorten te doen.

Toegevoegd na 41 seconden:
Of misschien zit er een schakelaar-knopje op de SCART-kabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee er zit geen schakelaar op de kabel meschien is het omzettertje (stekker) stuk?
Bij werkende tv moet je in het menu van ps2. Daar moet je aangeven welke aansluitkabel wil je gebruiken.Of moet je ps2 resetten.Het is wel zo; als je ps2 eerste keer aan je tv sluit dan pakt ps2 dat instellingen en wordt gewoon bewaard in instellingen.Als je gaat naar andere tv dan moet je handmatig aanpassen.