Is het mogelijk om fifa 2013 op een playstation 3 te spelen met een keyboard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

nee, volgens mij niet, omdat er simpelweg geen vraag naar is.

Als je de besturing van je controller eenmaal doorhebt, speelt een controller makkelijker en kun je meer (trucjes) dan een toetsenbord.

Even wennen en het is geen probleem meer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het wordt doorgaans niet ondersteunt omdat het een oneerlijk voordeel op zou leveren bij keyboard/muis gebruikers. Misschien niet zo zeer bij voetbal, maar bij shooters zou het een ramp zijn voor mensen die nog met een controller zouden willen spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk! Bij FIFA 13 is er echter een voordeel voor de controller, daarom is er dan geen vraag naar, maar inderdaad, het zou niet eerlijk zijn.
Nee deze game ondersteunt het niet , er zijn maar weinig ps3 games die keyboard bij games ondersteunen, er is wel hardware die dit mogelijk maakt : eagle eye (zie bron)