Waar kan je world of warcraft game time kopen met ideal ?

Ik had gehoord via battlenet maar daar kan ik het nergens vinden. Er zijn veel sites maar ik weet niet of ze te vertrouwen zijn..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
14.2K

Het beste antwoord

Gewoon inloggen op je World of Warcraft account via de Europese battle.net website (dit is van Blizzard)
Dan naar add gametime gaan en er staat een optie voo iDeal.
Ik heb het zelf ook zeer vaak gebruikt, binnen 5 minuten kun je al inloggen en verder spelen :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is de officiele site: http://eu.battle.net/en/
Inloggen op je account, dan klikken op World of Warcraft en daar staat.
(het is even geleden, maar volgens mij was het zo.)
Kimath