Ik heb alle delen van The sims 2 gekocht, maar het lukt me niet om ze te installeren. Ik heb een Macbook Air. Weet iemand hoe me dit gaat lukken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Neem aan dat je een Mac versie hebt gekocht voor problemen met je serie nummer moet je de helpdesk bellen is een bekend probleem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat een kans dat ze niet werken op Mac. Het komt vaak voor dat games niet werken op mac omdat ze voor windows gebouwd zijn.

Windows draaien op uw Mac
Kan ik echt Windows-programma's op mijn Mac draaien?

Ja, dat kan. Sinds de overgang van Apple op Intel-processors in 2006, draaien Windows-programma's prima op de Mac, vaak nog sneller trouwens dan op menig pc. Om Windows-programma's te draaien heeft u extra software nodig en een Mac met een Intel-processor waarop Mac OS X v10.4.6 of hoger draait. Iedere Mac die momenteel wordt verkocht komt hiervoor in aanmerking, maar oudere Macs mogelijk niet. Bekijk uw systeemprofiel in 'Over deze Mac' om te zien wat u nodig heeft om Windows te laten draaien.
Moet ik het Windows-besturingssysteem laten draaien om Windows-programma's gebruiken?

Ja, dat moet inderdaad. Er zijn in feite twee manieren om Windows te laten draaien op uw Mac:
Opstarten in·Windows. Hiermee wordt 100% van het processorvermogen besteed aan Windows en Windows-programma's. U kunt Mac OS X pas weer gebruiken na opnieuw opstarten.
Virtualisatiesoftware gebruiken, waarmee u Mac OS X en Windows naast elkaar kunt laten draaien. U kunt net zo gemakkelijk tussen beide heen en weer schakelen als tussen Mac-programma's.
Maar u kunt Windows niet draaien zonder Windows. U heeft uw eigen exemplaar van Windows XP of Windows Vista nodig om een van beide oplossingen te kunnen gebruiken.