Als je via gamecardwinkel.nl battlefield 3 premium besteld, krijg je dan hetzelfde als via origin?

het is namelijk 15 euro goedkoper, en er staat niet het welkomspakket bij.
link;http://www.gamecardwinkel.nl/nl/producten/details/page/4/id/91

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Gewoon via Origin, staat gewoon op de site, en ja je krijgt het zelfde, online platformen zoals PSN, origin etc etc zijn altijd volle prijs zeker met nieuwe games, dit zijn ze verplicht want anders verkopen winkeliers niks en download iedereen via die platformen, daarom heb je bijv nieuwe games op PSN voor 64,99 terwijl adviesprijs 52,99 is bijv, maar de inhiud is het zelfde.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet dan wel goed kijken of je de premium koopt en niet BF3 alleen.