ik ben een mc server aan het maken maar port forwarden lukt niet?

ik heb een fritzbox 7390 en ik heb de server toegevoegd en alle gegevens die op portforward.com staan ingevoerd maar als ik mc opstart en m toevoeg staat er: server out of date en als ik m refresh staat er in run.bat: reached end of stream.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan misschien liggen dat je niet de echte mc hebt?

Antwoorden (2)

Het is erg moelijk ik zou het met hamachi doen

Ga naar google type hamachi dan doe je de 2e download onbeheerd dan volg e de stappen download monecraft server exe en opslaan doe bij hamachi venster netwerk dan netwerk aan maken doe dat ip wat er staat op hamachi venster en wachtwoord gaan naar minecraf exe bij server properties moet je bij ip die ip die bij hamachi invullen online modes false dan is dat klaar

Je vriende moete ook hamachi hebe en moeten jou server joinen dan moete zij bestaand netwerk toevoegen dat ip en wachtwoord en dat bestandje met generating land moet aanblijven anders staat d server uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel een statisch IP aan je computer toegewezen?