Ik heb een gratis code voor playstation plus! Als ik heb invoert word er gevraagt of ik mijn rekeningnummer wilgeven! moet ik dit wel doen?

Op FIRSTLOOK 2012 kreeg ik gratis een code voor playstation plus! Nu word er als ik hem invoer gezegt gratis 30 dagen ! klik je oke!
dan moet ik als nog mijn rekeningnummer invullen! Wie heeft dit ook gedaan of weet hoe of wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Na de 30 dagen wordt je abonnement automatisch verlengd met 90 dagen betaald playstation plus. Tenzij je op tijd weer afmeld. Sony hoopt dat je of zo tevreden met met playstation plus dat je je niet afmeld, of dat je vergeet af te melden.
Ik persoonlijk zou nooit m'n rekeningnummer of creditcard informatie doorgeven voor een gratis proefperiode, maar je moet het zelf weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volledig mee eens. Dikke duim op.