Hoe kan SSoHPKC youtube partner zijn?

Hey, SSoHPKC is toch een youtube Partner en kan inkomsten generen bij youtube?

Hoe kan dat want hij zet toch walkthroughs/Gameplay op youtube, en dat bevat auteurs rechten?

Nu is mijn vraag hoe hij dat kan, en waarom ik dat niet kan.
Bij elk filmpje wat ik doe staat er dat ik niet de auteurs rechten heb..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Bij gaming video's kun je wel YouTube-partner worden, daarbij is het wel een eis dat je zelf informatieve commentaar bij de beelden van de game geeft. Dat is ook wat SSoHPKC doet. Jij zult moeten wachten tot je actieve waarschuwing is verlopen (max. 3 maaden) om partner te kunnen worden.