Hoe komt het dat mijn beeld zwart wordt?

Ik speel sinds een tijdje blackshot. En vorige week was ik van plan om filmpjes te maken voor Youtube. Als het filmpje klaar is ga ik hem natuurlijk kijken. Maar als de game begint wordt het beeld zwart, maar ik hoor nog wel de geluiden van het spel. Ik heb heel veel hypercams geprobeert, maar niks lukt. Ligt het aan Windows Media player? Of aan de hypercam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik gebruikte zelf altijd Fraps voor het opnemen van gamesessies. Dit werkt naar mijn idee het aller beste. Alles duidelijk en helder uitgelegd en gebruiksvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ziet er goed uit, maar hoe werkt het?

Andere antwoorden (1)

Heb je wel codecs geïnstalleerd?

İk persoonlijk heb goede ervaring met Kazaa lite codec pack, speelt bijna alles probleemloos af!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat houd codecs in?