Bestaat er een speelmethode in Minecraft waarbij je voedsel moet zoeken om te kunnen overleven?

Je moet dan dus bijvoorbeeld koeien doden voor het vlees, en dit bakken en opeten, om in leven te blijven. doe je dit niet, dan zal er beneden langzaam een balkje leeglopen met je gezondheid. bestaat er zo´n speelmethode?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij de gekochte minecraft, die je dus op je computer speelt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er zijn bepaalde versies van minecraft, waarschijnlijk heb je nog een erg oude want bij de nieuwe versies moet je een gamemode kiezen wanneer je een nieuwe wereld begint, dan kan je uit deze twee gamemodes kiezen: Creative, creatief zijn en bouwen wat je wilt, en survival, spreekt voor zich. Dus, ja die bestaat.. Probeer het is te updaten of kijk of je niet heletijd gamemode creative uitkiest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb hem inderdaad net geupdate en heb het ontdekt;) bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor je duidelijke antwoord!:)

Andere antwoorden (1)

Ik begrijp niet goed wat je met speelmethode bedoelt, maar als je Minecraft hebt aangeschaft, moet je overleven. Je hebt dan twee soorten spellen: ééntje waarbij je elk blokje kan kiezen en gewoon kan bouwen en ééntje waarbij je moet overleven.

Bij de modus waarbij je moet overleven, moet je onder andere koeien doden voor het vlees en 's nachts overleven omdat er zombies rondlopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoelde: je hebt een survival modes, en een andere modes. is er een modes waarbij je vlees van koeien moet eten enz. zodat je blijft leven. en als je dit niet op tijd eet, dat je gezondheid omlaag gaat en je dus verzwakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, zoals ik dus zei heb je dat. Je zegt het al zelf, het heet survival mode. Als je daarbij niet eet, gaat er een balkje omlaag met voedsel en als die helemaal leeg is, valt na een tijdje je health weg, dus je moet dan wel eten. Ik denk dat je het al wel kent, omdat je het zelf hebt over survival modus, maar het duurt best wel lang voordat er leven afgaat omdat je honger hebt. Waarschijnlijk heb jij dan elke keer op tijd gegeten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okeee, haha. sorry. maar dit was eerst volgens mij nog niet. heb hem net geupdate en heb het gezien. kan dat kloppen? van die vleesjes rechts?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is 'm, er is trouwens nog een spelmodus, Hardcore mode, als je daar sterft en dan op spawn drukt, is alles weer weg, en kun je weer opnieuw beginnen (die vind ik dus helemaal niet leuk)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, ja ik zag hem net. lijkt me ook wat minder. ik ga toch maar voor de survival. alleen is mn computer sloom dus loopt het spel steeds vast :( hoe eet je ook alweer iets?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal je de update leuk vinden :P Het zijn inderdaad die vleesjes rechts. Ohja, hardcore mode is ook nieuw. Verschrikkelijk irritant. Eten doe je door het te koken (dat levert meer op in je voedselbar rechts) en dan gewoon rechtermuisknop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okeey ;) thanks!
ik heb een appel nu, alleen die kan ik niet eten als ik hem in mijn hand heb en op rechtermuisknop klik. hoort dit?