Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan mindfeud in de app.store niet meer vinden. Is ie eruit?

Speel het al een tijd. Soms hapert ie en dan verwijder ik hem en zet er een nieuwe op, maar nu vind ik hem niet meer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geen paniek, hij is er weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zie hem gewoon staan in de play store.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Leg eens uit hoe vraagsteller het dan ook kan zien?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen resultaten voor mindfeud geeft ie aan in de app.store als het intyp
De app is momenteel niet verkrijgbaar via de Nederlandse App store, maar wel via de Noorse. Waarschijnlijk zijn ze e.e.a. aan het updaten.

Als je via de website op de APP store link klikt wordt deze geopend in iTunes. Als je dan inlogt verschijnt bovenstaande melding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij opent bij mij niet in itunes zoals voorbeeld. Heb van winkel veranderd maar dan nog krijg ik hem niet. Maar iemand anders die heeft gereageerd heeft hem wel in de app.store staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij staat niet in de NL appstore. Als ik deze open op mijn Ipad of Iphone staat Mindfeud er niet bij. Als ik op de computer navigeer naar de website van de maker, dan staat daar een link naar de app store. Die opent op mijn computer Itunes en daarin krijg ik de melding. Die verzin ik niet hoor. De vraag was of de app eruit is. Mijn antwoord is dus ja. ik denk dat het tijdelijk is.
Via appbrain appmarkt is hij te downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding