Is het mogelijk dat Infinity Ward de servers van Modern Warfare 2 definitief stopzet?

Ik speel op z'n tijd graag Modern Warfare 2 op de Playstation, maar ik vraag me af of het mogelijk is dat Infinity Ward de servers op een gegeven moment "uitzet"?
Ik had namelijk gehoord dat bepaalde Call of Duty spellen ervoor zorgen dat een speler de host word en die als het ware als server dient, waardoor het spel altijd speelbaar blijft, mits er spelers online zijn. Is dit ook het geval bij Modern Warfare 2, of zal Infinity Ward op een gegeven moment de stekker eruit halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overal zal de stekker een keer uitgaan. Er zal toch een server online moeten blijven anders kan niemand zijn wie er als server dient, dus die theorie gaat niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan CoD modern warfare 1 ook nog steeds online spelen dus voorlopig zal dit niet gebeuren

Het beste antwoord

Dat kan gebeuren ja. Mensen kunnen wel zelf de host zijn, er moeten wel servers van Activision zijn. Ik denk niet dat dit binnenkort gebeurt, aangezien CoD 4 ook nog steeds online is.