kan ik op mijn windows 7 pc tom clancy's rainbow six gold pack edition installeren?

ik stel deze vraag omdat het mij niet lukt het te installeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou dat heb ik zelf eigenlijk ook al geprobeerd (dat openen in compatibiliteit modus van 95/98 maar nog niet geprobeerd met installeren) ik zal het nog even een keertje proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nu zo'n vermoeden dat het niet aan het installeren ligt maar aan het starten als ik op play game druk veranderd mijn muis in zo'n laad dingetje maar vlak daarna stopt hij daar ook weer mee en verschijnt er niets nieuws in beeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er komt te staan (als ik het probeer te starten via welke compatibiliteit modus dan ook) : sorry, not supported on windows NT.

Antwoorden (2)

Dat is niet echt zeker, probeer het eens in comptabiliteit modus (rechtermuisknop op de installatie > eigenschappen > comptabiliteit > openen als windows 95/98) en als hij geïnstalleerd is, ook in comptabiliteitmodus openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bovendien ook nog wel eens wil helpen is het installatieprogramma uit te voeren als administrator en het spel uiteindelijk ook. (bovenop de compatibiliteit)