Hoe krijg ik het beeld van FIFA weer gewoon?

Het ziet er heel raar uit? Heb ik iets verkeerds ingesteld?

Toegevoegd na 3 minuten:
Screenshot erbij lukt helaas niet. Het ziet er heel hoekig uit net alsof mij grafische kaart hem niet aan kan (kan ie makkelijk). Ik speel hem op gewoon 30 fps.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
11 jaar geleden
Je moet toch echt iets meer info geven
Pc, console? Hoe ziet het er uit? (plaatje)
Welke windows? (indien pc)

Antwoorden (1)

Inderdaad iets te weinig info.
Een afbeelding zou al veel doen.
Heb je dit al van in het begin? de eerste keer dat je het speelde?
Misschien proberen om de standaardinstellingen terug te zetten.
Als laatste repmiddel Fifa deinstalleren.

Greets,
SDFerker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit inderdaad al vanaf het begin. En ben gelijk een wedstrijd gaan spelen zonder iets in te stellen. Helaas kan je geen screenshot gemaakte met fraps uploaden. Weet jij misschien hoe ik toch iets kan laten zien?