Hoe vang je Celebi, Darkrai, Cresselia, Jirachi, Phione, Manaphy, Dialga, Palkia, Giratina, Latios en Latias en Ho-oH op Pokémon Soul Silver?

Of hoe zie je ze tenminste in je Pokédex? Zonder cheats, bedoel ik, en is dat mogelijk zonder te ruilen met een ander spel? Zo nee, in welke speellen vind je ze dan en hoe dan?

Toegevoegd na 58 seconden:
Spellen, bedoel ik, niet speellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (6)

je kunt ze alleen zien en vangen via bepaalde events.
ho-oh kun je gewoon vangen aan rond het einde van het spel

voor meer in ga naar
http://serebii.net/heartgoldsoulsilver/legends.shtml

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel
voor meer info ga naar
http://serebii.net/heartgoldsoulsilver/legends.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die pokemons kun je niet zomaar in je spel vinden, dus zonder enige actie vind je ze niet.

als je echt niet met iemand wilt ruilen ofzo is er nog een ander oplossing:

via Nintendo WiFi, Nintendo WiFi organiseert soms online gratis pokemon eventen om die pokemons te releasen in je pokemon spel. als je meer wilt weten hier over moet je maar eens kijken op

http://www.serebii.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een pokebal, het liefst een great ball
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het bij soul silver en heart gold niet mogelijk om te ruilen met een pearl of diamond? en je kan fire red enzo weer linken met pearl en diamond. Dat is volgens mij de enige oplossing. En anders ff kijken op serebii.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trade. Of kijken voor giveaways, zo kreeg ik mijn Celebi. Btw, Cresselia, Dialga, Palkia, Giratina, kun je vangen in Diamond en Pearl. Latios en Latias in Ruby en Sapphire. Manaphy krijg je van Pokémon Ranger (ei). En Ho-oh in Heart Gold. Als je al die spellen niet hebt, moet je traden. Ik wil wel traden, en dan terug hebben, zodat je ze op je dex hebt, maar ze niet hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Celebi vang je door de GS ball te gebruiken, was verkrijgbaar bij een Wifi event, nu alleen nog maar met Action Replay. Darkrai: Ruilen, Cresselia: Ruilen, Jirachi: Action Replay, was ook met event te krijgen op Emerald, Phione: Ruilen, Manaphy: Wifi Event, Dialga, Palkia, Giratina: Arceus wifi-event of Action replay, Latios kun je vangen in Soul Silver, Latias in HG, Ho-oH: Rainbow wing halen bij een gastje in Pewter City, hij is oud en staat op een verhoogde rots. Ga vervolgens naar Ecruteak City, naar de bell tower, er is dan een trap en moet je omhoog.