ik wil final fantasy 10 spelen maar ik heb nog geen andere uit de serie gespeelt, mis ik dan informatie?

zijn de spellen los van elkaar of is het een soort serie? en hoeveel spellen zijn er al?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, voor FFX mis je geen informatie uit de vorige games. Ik geloof wel dat er een vervolg is op FFX.

Er zijn heel veel FF games. En ook 2 films.

De echte delen:
Final Fantasy (Nintendo Entertainment System, 1987);
Final Fantasy II (Nintendo Entertainment System, 1988);
Final Fantasy III (Nintendo Entertainment System, 1990);
Final Fantasy IV (Super Nintendo Entertainment System, 1991);
Final Fantasy V (Super Nintendo Entertainment System, 1992);
Final Fantasy VI (Super Nintendo Entertainment System, 1994);
Final Fantasy VII (Sony PlayStation, PC, 1997);
Final Fantasy VIII (Sony PlayStation, PC, 1999);
Final Fantasy IX (Sony PlayStation, 2000);
Final Fantasy X (Sony PlayStation 2, 2001);
Final Fantasy XI (Sony PlayStation 2, PC, 2002);
Final Fantasy XII (Sony PlayStation 2, 2006);
Final Fantasy XIII (Sony PlayStation 3, Xbox 360, 2010);
Final Fantasy XIV (Sony PlayStation 3, PC, 2010);

Kijk maar ff in de bron om te zien wat er nog meer gemaakt is.

En even voor de duidelijkheid FFVII is de beste ooit gemaakt ;-)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet iemand toevallig ook wat voor spel het is? moet je veel vechten of is het meer een vriendelijk spel?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Het is een spel, met een heel mooi verhaal (heb ik begrepen, want ik heb 10 nog nooit gespeeld) Om de zo veel tijd moet je vechten, en soms ook tegen bazen. Maar het niet vergelijkbaar met een shoot spel ofzo. FF heeft een aparte stijl van vechten. Kijk anders even op youtube, daar kun je ongetwijfeld voldoende filmpjes vinden, die een indruk van het spel geven. Maar pas op, het is geen spel wat je in een uurtje uit speelt, je kan er zo 20 uur mee bezig zijn, of meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

Je mist dan geen essentiële informatie. alleen het FF gevoel van de andere spellen.