ik wil final fantasy 10 spelen maar ik heb nog geen andere uit de serie gespeelt, mis ik dan informatie?

zijn de spellen los van elkaar of is het een soort serie? en hoeveel spellen zijn er al?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, voor FFX mis je geen informatie uit de vorige games. Ik geloof wel dat er een vervolg is op FFX. Er zijn heel veel FF games. En ook 2 films. De echte delen: Final Fantasy (Nintendo Entertainment System, 1987); Final Fantasy II (Nintendo Entertainment System, 1988); Final Fantasy III (Nintendo Entertainment System, 1990); Final Fantasy IV (Super Nintendo Entertainment System, 1991); Final Fantasy V (Super Nintendo Entertainment System, 1992); Final Fantasy VI (Super Nintendo Entertainment System, 1994); Final Fantasy VII (Sony PlayStation, PC, 1997); Final Fantasy VIII (Sony PlayStation, PC, 1999); Final Fantasy IX (Sony PlayStation, 2000); Final Fantasy X (Sony PlayStation 2, 2001); Final Fantasy XI (Sony PlayStation 2, PC, 2002); Final Fantasy XII (Sony PlayStation 2, 2006); Final Fantasy XIII (Sony PlayStation 3, Xbox 360, 2010); Final Fantasy XIV (Sony PlayStation 3, PC, 2010); Kijk maar ff in de bron om te zien wat er nog meer gemaakt is. En even voor de duidelijkheid FFVII is de beste ooit gemaakt ;-)

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Final_Fantasy

Je mist dan geen essentiële informatie. alleen het FF gevoel van de andere spellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100