Ben opzoek naar de NES en SNES deuntjes in MP3 formaat.

Kan iemand mij hier aan helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor thema?
welke game zoek je?

Het beste antwoord

heel simpel. als je ze niet kan vinden, MAAK ze.
zoek de liedjes die je wilt (bijvoorbeeld megaman 3 introsong) op bijvoorbeeld youtube, heb je er eentje gevonden, kopieer de link.
ga vervolgens naar mediaconverter.org, klik op 'enter a link',
plak vervolgens de link in de balk,
druk op 'ok' en daarna op 'go to te next step'.
bij 'select an output file type' sruk je op mp3, op 'ok', en dan op 'start'.
wacht tot je conversie klaar is en je hebt je megaman 3 introsong als mp3!
let wel opdatje met mediaconverter.org maar 5 conversies per dag kan doen, of je registreert jezelf en logt in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hier eens kijken: http://ocremix.org/system/snes/
Op deze site staan melodietjes van allerlei games en consoles, vaak als remixes, maar erg leuk om naar te luisteren.
Kimath