Hoe komt het dat de dieren bij de Sims 3 pets raar of misvormd zijn weet iemand een oplossing?

ik heb een paar uitbreidingen van de sims 3
maar bij de sims 3 pets zijn de dieren een beetje misvormd het ziet er heel raar uit ik hoop dat iemand een oplossing heeft want dan kan ik het weer spelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het kan aan je videokaart liggen. Voldoet deze aan de eisen?Of misschien is het een bug. Heb je de laatste updates wel geïnstalleerd? Kijk eens op http://www.pinguintech.nl/ voor de laatste patches en kijk ook eens op http://www.thesims3.com/ en dan vooral op het forum Technische vragen. Daar kun je heel veel antwoorden vinden.
11 jaar geleden
Dit komt doordat je videokaart te slecht is. Het enige wat er dan op zit is een nieuwe te kopen die wél aan de eisen voldoet. Vaak hebben mensen met een slechte videokaart ook het probleem dat de sims traag laad. Dat is dan ook verleden tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele vreemde conclusie, een slechte videokaart zorgt voor het niet of schokkerig (lage fps) draaien van een spel, normaliter niet voor het vervormd weergeven van bepaalde elementen in een spel.