Waar kan ik de Herobrine mod downloaden voor minecraft?

Ik wil de herobrine mod downloaden.
Maar, er zijn zoveel video's erover, dat ik niet weet waar ik het kan downloaden.
Op welke site kan ik de beste herobrine mod downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Dit is geen mod, Herobrine zit standaard in minecraft spel maar er word erg geheimzinnig over gedaan en niemand weet echt waar je hem precies tegen kan komen of wat hij allemaal doet, mensen hebben wel een idee en op sommige video's op youtube zie je dat ze herobrine tegen gekomen zijn maar of dat nou echt is. Er zijn uiteraard wel mods waarmee je hem kunt laten spawnen maar zo ver ik weet nog niet voor de nieuwste minecraft versie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn excuus, de mod is wel geupdate (zie bron)