Waarom start de demo van F1 2012 (PC) niet op?

Sinds woensdag is de demo van de game F1 2012 voor de PC uitgebracht. Ik heb hem gedownload via Steam en toen hij klaar was met downloaden wilde ik de demo opstarten. Hij gaf aan dat hij aan het opstarten was en er verscheen een schermpje met F1 2012 en daarna volgde zwart beeld en daarna verschijnt het bureaublad weer en start de demo niet op.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de demo wel opstart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Er zijn enkele problemen met dit spel. Steam weet hier van en werkt er aan.

Wat ook mogelijk is, is dat je videokaart niet conform de minimale systeemeisen is. Het is best een zwaar spel. Ik heb hier verschillende testbenches staan (test computers voor benchmarks) voor mijn werk. Zo staat er een wat ouder systeem met een AMD Athlon X2 5000 (3.0ghz dualcore), 4gb ram en een nVidia Geforce 9800GTX 512mb. Dit in combinatie met een 25,5 inch full hd monitor.
Op deze opstelling schokt het beeld aardig, maar de videokaart komt wel voor in de minimale systeemeisen. Heb je echter een videokaart gelijkwaardig aan een nVidia Geforce 9600GT, dan moet je toch echt overwegen een nieuwe te halen, of dit spel aan je voorbij laten gaan.