Wie weet waar je een Minecraft plugin kan vinden met dat je chesten en deuren op slot kan zetten?

Mij broer en ik hebben een server en we zitten voor een plugin aan het kijken maar ik wil de plugin dat je deuren en chesten op slot kan zetten.
Als jullie weten waar je die kan vinden stuur dan ff een link in de beschrijving!
En als je de server wilt joinen geef ik je nu het Ip adress:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K
peterjbruins
11 jaar geleden
dit ip adres klopt niet, dit is jou interne ip adres. alleen mensen in jou huis kunnen via dat ip adres op jou server.
als andere mensen je server willen joinen moet je het externe ip adres hebben, maar dan moet je wel eerst port forwarden.
dit kan je doen op de pagina van je modem.
ook daar vind je het externe ip adres (wan)
meestal moet je voor de modem pagina naar de site 192.168.1.1 gaan
maar als je ziggo hebt is dat 192.168.178.1
maar het kan ook iets anders zijn, dit kan staat op de onderkant van je modem of in de handleiding van je modem. over de protection: je kan dan het beste LWC nemen, die lockt automatisch als je de chest plaatst of anders doe je /cprivate en dan rechts klik je op het ding dat je wil locken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of 192.168.1.254 start -> run(winxp) zoekbalk(winvista&7) -> cmd -> ipconfig -> default gateway
peterjbruins
11 jaar geleden
ja mcjambi idd maar bij elke modem kan dit anders zijn,

Antwoorden (3)

Ik weet niet precies waar je hem kunt downloaden, maar ik weet wel een mod: lockette. Hiermee kan je doors, chests en furnaces op slot doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ofwel LWC of lockette downloaden. Dit kun je via bukkit.org daarna deuk je op get plugins en dan kun je zoeken op plugin naam. Maar hiervoor heb je wel een bukkitserver voor nodig. En je ip is fout. Ga naar ipchicken.com en hier kan je het ip zien voor de andere mensen te laten joinen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje wel maar het ip is wel goed want het is geen 24/7 server
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat ip wat jij geeft is je local ip dat je router je toekent. Ik kan er in ieder geval niet op. Alleen de mensen op jou netwerk kunnen erop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je hamatchi nodig. Als je daarmee een netwerk aanmaak en andere die joinen zitten jullie op hetzelfde netwerk en kan iedereen in je hamatchi netwerk dus ook je server joinen.
Dat kun je hier vinden:

http://plugins.bukkit.org/

als je geen bukkit hebt dan kan je waarschijnlijk ook geen plugins installeren.