Waar kan ik farcry 3 het goedkoopst Pre oderen

Ik wil graag pre orderen dan krijg je insane edition en een Hawaï poppetje van farcry 3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

De wat grote zaken als Gamemania afgaan. Die hebben meestal wel leuke actie's alleen vaak is er een vastte prijs van 59.99 Maar bij GM heb je meestal tot altijd wel geluk als je er een 10tje afkrijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zag op tweakers.net een actie voor Farcry 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Zavvi.nl kunnen er ook nog weleens goeie acties tussen zitten.
Nadeel:
Duurt lang tot het er is, want het komt uit UK.
Tenzij je haast hebt en het met de release in je handen wil, moet je even op Zavvi kijken!

Ook BudgetGaming.nl heeft goede tips, niet alleen op de site, maar ook de mensen die erop reageren! :)