Ik zie op skyrim (pc) mijn TESV.exe bestand niet staan, hoe krijg ik die?

Ik heb nu een paar dagen skyrim (Pc) en wilde er skyboost op zetten. Alleen dan moest je die bestanden in de skyrim map plaatsen waar TESV.exe staat, alleen bij mij staat er alleen TESV en geen .exe
map: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\skyrim

Als ik de skyboost bestanden hierin zet, zegt ie dat de versie niet wordt gesupport (alleen denk ik dat dat is omdat die niet in de goede map staan).
Ik heb al verder gezocht maar kan het niet vinden :(

(ik kan de game wel gewoon spelen)
HELP !!
en alvast bedankt :D

Toegevoegd na 1 week:
Ik weet al het probleem, de versie van skyboost past niet bij de versie van skyrim. (Mijn TESV bestand zegt dat het versie 1.6.89.0 en skyboost r5 support 1.4.21.0.
Ik weet alleen niet hoe ik hem dan moet installeren...
(Als ik het bestand er toch in doe, krijg ik een melding: Your game version is NOT supported, supported patches:1.4.21.0 us.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

De map is niet het probleem hier, de bestandsextentie wordt alleen automatisch door windows weggehaald, he TESV bestand dat jij hebt, is het goede.
Wat zegt dat bericht precies?