Hoe lang gaan ze ps3 games uitgeven ?

Ik wil een ps3 kopen maar er komt een ps4 in 2013 dus daarom vraag ik me af hoe lang gaan ze ps3 games uitgeven ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er is inderdaad nog geen release bekend van de PS3 en als dat überhaupt al in 2013 is (waar ik de kans klein acht) dan zal die hoogstwaarschijnlijk aan het einde van dat jaar uitkomen. Reken voor de PS4 maar 2014.

Wat die PS3 games betreft, ik denk dat ze daar nog wel even mee doorgaan. Er is op de Gamescom ook wat aangekondigd wat erop lijkt dat PS3 nog wel even doorgaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De PS4 is nog niet aangekondigd. Er zullen nog veel games uitkomen voor de PS3 (verwacht ik)