Ik wil graag GTA IV van mijn pc verwijderen. Hoe zorg ik ervoor dat alles van mijn pc is verwijdert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.4K

Antwoorden (2)

De gehele installatiefolder verwijderen. Deze is afhankelijk van waar je het hebt opgeslagen. Meestal is het dit: Computer--> Lokale schijf--> program files x86--> Rockstar games--> GTA IV. Die map verwijderen. Als je de game gedownload hebt ook de download folder verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Als je GTA opstart doe je dat via een icoon op je desktop of via "start" "alle programma's" en dan "GTA IV" ofzo. Als je op dit icoontje rechts klikt kan je bij eigenschappen zien waar het geïnstalleerd is. Schrijf dit op (bijv: C:\program files\GTA IV\ of wat dan ook).
2. Ga het eerst gewoon "uninstallen" zoals vindbaar is in de map "Programma's en onderdelen" of via het startmenu vlakbij het opstart icoon van GTA zelf.
Als dit weg is dan ga je naar de map toe waar GTA IV in was geïnstalleerd. Verwijder deze map met alles submappen (of onderliggende mappen).
3. Dit punt is voor jouw eigen risico. Als je niet weet wat je doet moet je dit niet doen maar het schoont jouw pc net even beter. Ga naar: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard om middels dit programma jouw "registry" wat meer op te schonen. Installeer dit en ga naar het het 2e tabblad "Register". Alles is aangevinkt en Scan nu naar problemen (onderin). Daarna kies je voor "herstellen van geselecteerde problemen". Maak een backup voor de zekerheid (vraag wordt gesteld).
Omdat je niet weet waar GTA alle bestanden plaatst bij de installatie is het moeilijk om het handmatig allemaal weg te halen. De uninstaller haalt vaak veel weg maar niet 100%.
Succes ermee. Kijk uit en doe voorzichtig, zeker als je in de registry gaat werken.!!!!!