Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is http://www.flashcard.es betrouwbaar?

Ik zag wel goede reacties over de site op internet, maar heeft iemand van jullie misschien ervaring met die site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
941

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja die site lijkt zeker betrouwbaar. Ze hebben een goed keurmerk, en dus ook goede algemene voorwaarden.
Klik even door op het logo van het webshop-keurmerk. Daar kun je lezen dat webshops aan flink wat voorwaarden moeten voldoen.

Hoewel het een beetje verstopt is, is er ook een werkelijk adres te achterhalen in Amsterdam. (klik op bedrijfsinformatie). Je hoeft ook pas te betalen als je spullen binnen zijn, en vanzelfsprekend mag je binnen 8 dagen retourneren.

Wat ik je wèl kan aanraden is, om nog even goed prijzen te vergelijken op b.v. tweakers en/of kieskeurig.nl. Mijn indruk is dat ze helemaal niet zo goedkoop zijn, maar dat kan ook komen omdat ik van dit soort spullen geen verstand heb. Als ze echt goedkoop zijn, kun je er rustig iets bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding