Is http://www.flashcard.es betrouwbaar?

Ik zag wel goede reacties over de site op internet, maar heeft iemand van jullie misschien ervaring met die site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja die site lijkt zeker betrouwbaar. Ze hebben een goed keurmerk, en dus ook goede algemene voorwaarden.
Klik even door op het logo van het webshop-keurmerk. Daar kun je lezen dat webshops aan flink wat voorwaarden moeten voldoen.

Hoewel het een beetje verstopt is, is er ook een werkelijk adres te achterhalen in Amsterdam. (klik op bedrijfsinformatie). Je hoeft ook pas te betalen als je spullen binnen zijn, en vanzelfsprekend mag je binnen 8 dagen retourneren.

Wat ik je wèl kan aanraden is, om nog even goed prijzen te vergelijken op b.v. tweakers en/of kieskeurig.nl. Mijn indruk is dat ze helemaal niet zo goedkoop zijn, maar dat kan ook komen omdat ik van dit soort spullen geen verstand heb. Als ze echt goedkoop zijn, kun je er rustig iets bestellen.