Ik kan geen servers vinden op Battlefield Bad Company 2, die vol zijn, kan iemand mij helpen?

Telkens als ik inlog en op play now klik kom ik in een lege server, dit heb ik al 7 keer gehad. Komt het omdat ik level 1 ben en iedereen ver hoger zit dan mij en ik dus die niet can joinen omdat mijn level te laag is en ze het gebalanceerd willen houden? of omdat ik iets fout heb gedaan met aanmelden van mijn EA-account?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Nee het komt omdat er zoveel aanbod is van servers die leeg zijn. Misschien is het gewoon aan te raden om de server browser te gebruiken en in te stellen om lege en volle servers(bijv. 20/20 players) er uit te filteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik dat dan aanklik verschijnen er geen servers in de browser. en als ik dan play now druk kom ik weer in een lege server, al weer een paar keer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat je het kruisje in beiden vakjes hebt en niet een vinkje ? (het werkt een beetje confusing allemaal) en je moet wel op "search" drukken als je in de server browser bent. dat doet hij niet automatisch