Ik heb bij Driving Simulator 2011 met de resolutie geklooid, nu heb ik geen beeld, help?

Hoi, resolutie zat dus op 800x600
ging prima.
Deed ik het net iets lager, toen werd mn scherm zwart en stond er : niet ondersteund!

Ik wil mn resolutie weer terug zetten naar 800x600 maar hoe?! als ik niet eens bij de settings kan komen omdat ik geen beeld heb dan schiet ik ook niet veel op..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Is dat een spel? Als je het spel helemaal niet meer opgestart krijgt om de instelling te veranderen, is de enige optie hem verwijderen en opnieuw installeren. En niet meer aan die instellingen komen dus... Je kunt een backup maken van je opgeslagen spellen door wat in de documenten te neuzen en dan de saved games documenten ergens anders nog een keer op te slaan, die je dan terug kunt zetten in de map van het spel zodra je het weer geinstalleerd hebt. Succes!