ik zoek een computer game van vroeger , kan iemand mij helpen?

ik zoek een computer game van vroeger dit spel was volgens mij op de playstation 1 , en daar kon je tegen elkaar schieten met autos en dan guns upgraden op je dak of ipv banden zweefdingen onder je auto , je kont ook een bus kiezen , het is niet zoals twisted metal of iets , ik kan het nergens vinden , toch ben ik er voledig van overtuigd dat deze game bestaat .

bij voorbaat dank,

Toegevoegd na 1 minuut:
ik denk zon 10 a 12 jaar gelede als t niet meer is of minder !:O

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moest ook gelijk aan Twisted Metal denken. Maar dat is het dus niet. Met meer dan 2500 games voor de ps1 is het moeilijk om te zeggen wat voor game je wel zoekt. Heb je niet nog wat meer aanvullende informatie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hey
misschien kan je proberen op een kapaza of 2dehands.nl te zoeken.
daarvoor is het wel handig dat je de titel weet.
was het voor 1 persoon te spelen of voor 1 personen? succes met de zoek tocht

Antwoorden (1)

Op de ps2 had je cell damage was ook met autos met wapens erop