Kan je de pc game vinyl goddess from mars spelen op windows 7?

Ik deed vroeger heel vaak het spel vinyl goddess from mars, maar die schijnt het alleen te doen op DOS computers kan je het spel ook spelen op windows 7? En kan je het spel ook nog ergens kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat spel zal het zo niet doen. Daar heb je een DOS emulator voor nodig:
http://www.windows7download.com/free-win7-dos-emulator/

Goddess from Mars kun je hier vinden (shareware) http://www.dosgamesarchive.com/download/vinyl-goddess-from-mars/

Toegevoegd na 7 minuten:
Het kopen van de volledige versie zal via internet of tweedehands moeten gebeuren.
Developer : Six Pound Sledge Studios
Publisher : Union Logic Software Publishing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, omdat dat echt kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waar kan je het spel dan vinden?
Waarschijnlijk zal hij het niet doen. Mijn windows 7 computer draait alleen spellen die voor vista of 7 zijn gemaakt. Eerdere als cp en 2000 enz. Trekt hij meestal niet. Windows 7 is heel precies met de videokaart controleren, of die wel matcht met het spel. En meestal zullen oudere spellen niet voldoen aan de eisen.